Бүгін: 06.07.2024
Реформалардың локомотиві сіздерсіздер, біздің ару жастар! Қазақстанның болашағы жастардың қолында, өз мүмкіндігіңді, арманыңды жіберіп алма. Жақсы оқып, еңбектенген адамның ғана арманы орындалады. Қасым-Жомарт Тоқаев

Бекітемін

Мектеп-гимназиясы директоры               Ш.С.Жанғалиева

 

 

 

 

Ғ.Ақтаев атындағы №6 мектеп-гимназиясының 2021-2026 жылдар аралығындағы даму жоспары:

 

Жұмыс бағыты

мақсаты

Жұмыс мазмұны

2021-2022 оқу жылы

1

 

Педагог -кадрлармен жұмыс

 

1. Дәстүрлі форматта білім беруді жалғастыруда санитарлық эпидемиалогиялық талаптарды қатаң сақтау.

2. Өзгеріс тобын құру.

3. Зерттеу сабақтарының санын көбейту.

4. Қалалық және облыстық шебер класс, шығармашылық зертхана ашу.

5. Облыстық эксперимент алаңының жұмысын жалғастыру.

6. Креативті педагог моделін қалыптастыру.

7. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілік деңгейлерін арттыру.

8. Біліктілік арттыру және қайта даярлау курстарына жіберуді педагог кадрлардың қабілет деңгейлеріне негіздеу.Мектеп тренерлері мен кординатарларының  санын арттыру.

9. Мектеп-гимназиясы базасында облыстық  деңгейде қысқа мерзімді оқыту семинарларын ұйымдастыру.

10. Пән мұғалімдерінің облыстық пәндік олимпиадаларға қатысуын жүйелеу.

11. Заманауи инновациялық педагогикалық әдіс - тәсілдерді игеру жұмысын жетілдіру.

12. Пән бірлестіктерінің апталықтарын 3 күндікке жоспарлау.

13. Озық тәжірибелі шығармашыл ұстаздардың  шебер кластарын ұйымдастыру.

14. Жас мамандар хорын ұйымдастыру.

15. Зерттеу сабақтарына видео түсірілімдер жасау.(зерттеу сабақтарын видео нұсқада талдау)

16. Ғылыми академиялық білім алу(магистратура)

17. Мерекелік шараларға, салтанатты жиындарға педагогикалық ұжымның 100 пайыз қатысымын тәртіптеу.

 

 

Білім беру мен тәрбиелеудің педагогикалық міндеттерін шешу

-мектеп педагогикалық және әдістемелік кеңестерін жүйелеу және онтайландыру;

-педагогикалық ұжыммен бірлесе мектептің оқыту мен тәрбиелеу үрдісін жақсарту жолдарын талқылап,енгізу;

-мектептегі психологиялық ахуалдың жағымды болуын қамтамасыз ету.

 

Білім алушылармен жұмыс

1. Мектеп- гимназиясы 2-11 кластардың бойынша білім сапасын 65 пайыздан 67 пайызға жеткізу.

2. 1 кластардан, 5 “а”,5 “ә” және 10”а”гимназия кластарын ашу.

3. Ғылым негіздері бойынша пәндік олимпиадаға қатысатын дарынды білім алушылардың тізімін жасақтау.

4. Өзін-өзі басқару ұйымының жұмысын жетілдіру.(Парламент)

5. Дарынды балалардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту.

6. Дебат үйірмесінің жұмысын жалғастыру.

7. 5-11кластар арасында мұғалімдік және дәрігерлік мамандықтарды таңдаған оқушылар тізімін жасақтау.

8. Орта білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін ескеру;

9. ҚР тәуелсіздігіне 30 жыл,Семей ядролық полигонының жабылуына 30 жыл,Дина Нұрпейсованың туғанына 160 жыл, Ақселеу Сейдімбектің туғанына 80 жыл.

 

 

Ғасыр талабына сай жан-жақты жарасымды жетілге,дені сау, терең ойлай білетін,өз ойын ашық айта алатын, білімді,салиқалы,көшбасшы тұлға тәрбиелеу.

 

-оқушылар арасында ынтымақтастық ақуал қалыптастыру;

-дарынды балалармен жүргізілетін дамыту жұмыстарын бірізділендіру;

-бірін-бірі түсіне білуге, қолдай алуға тәрбиелеу;

-дарынды балалардың мектепшілік,қалалық,облыстық,республикалық және халықаралық деңгейдегі түрлі байқау,сайыс,конкурстарға үзбей қатысып отыруларына қолдау көрсекту.

2

Мектептегі қоғамдастықтың жұмысын күшейту

1. Lesson study зерттеу сабақтарының фокус топтарын құру.

2. Көрпе құрау үйірмесінің жұмысын жандандыру, кәсіпке айналдыру. (Сатыбалдина З.Т.)

3.Инстаграм парақшасына, мектеп сайтына  мектеп тынысын жариялап отыру.

4.Тағылым кабинетінің қызметін пайдалану.

 

Мектептегі педагогикалық шеберлікті үздіксіз жетілдіру,тәжірибе алмасу және мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін ашу

-мектептегі өзгеріс тобының құрамындағы білікті,білімді,талантты,педагог- шебер, педагог –зерттеуші, педагог-сарапшы, педагог- модератор деңгейіндегі мұғалімдердің потенциалын қолдана отырып,қоғамдастықтың жұмыстарын ұйымдастыру;

-педагогикалық шеберліктің озық тәжірибесін тарату арқылы мектепте жағымды орта құру;

-оқыту үдерісіне жаңартылған әдіс-тәсілдерді,лессон стади зерттеулерін,т,б жұмыс түрлерін енгізу.

3

Мұғалімдер корпусын жетілдіру

1.     «Педагогикалық әдеп» қоғамдық ұйымының жұмысын жандандыру.

2.     Педагог кадрлардың кәсіби нәтижелерінің жылдық мониторингін жасау, жүлдегер орындарды иеленгендерін кәсіподақ ұйымынан марапаттау.

3.     Өзін-өзі тану сабақтарын мұғалім және оқушы өзін-өзі тани алатындай деңгейде өткізу.

 

Мектеп және мұғалім дәрежесін көтеру

-мектеп мұғалімдерінің шығармашылық топтарының жұмысын жетілдіру;

-әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жарыстарға қатысып,мамандықтың беделін арттыру;

-мастар-класстар,семинарлар,ғылыми-практикалық конференциялар өткізу.

4

Үштік одақ құру

1.     Педагогикалық ұжым, оқушылар ұйымы және ата-аналар қауымдастығы.

2.     Мектеп –гимназиясын ұлттық моделін қалыптастыру.

3.     Бұрымды қыз, бұрымды ұстаз үлгісін қалыптастыру.(байқау ұйымдастыру)

4.     Мектеп -гиназиясы түлек ата- аналарының тізімін жасақтау.

5.     Зейнеткер ұстаздармен қарым –қатынасты бір ізді жалғастыру.

 

Балаларға нақты білім беру және тәрбиелеу үшін мұғалімдердің,ата-аналардың және тәрбиеленушілердің үштік бірлестігін құру

-ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа форматын енгізу,мұғалімдер мен ата-аналардың тұрақты кездесулерін ұйымдастыру;

-балаларды тәрбиелеу процесіне ата-аналарды жүйелі тарты;

-үштік одақты құруда,ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа формаларын іздеу;

-ата-аналардың мектепке оң көзқарастарын дамытуға,оларды қамқоршылық кеңестің жұмысын тарту.

5

Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру

1. Жарғылық функциялардың іске асырылуы

2. Қаржы қолдауды қамсыздандыру.

3. Материалдық техникалық базаның нығайуына септесу.

4. Қоғамдық бақылау жүргізу

Білім беру мен тәрбиелеудің өзекті міндеттерін шешу

-ҚР -ң заңнамасына сәйкес мектептің Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру;

-қамқоршылық кеңестің мектепті дамыту бойынша ұсыныстарын талқылауға қатыстыру;

-жас ұрпақты тәрбиелеу ісіне немқұрайлы қарамайтын қоғам мүшелері мен ел ішінде беделді және үлкен құрметке ие тұлғаларды Қамқоршылық кеңес жұмысына қатыстыру;

-қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға үнемі қамқоршылық таныту,жалпы балалықты қорғауды ұйымдастыру;

-қоғамның әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды есепке алу;

-жалпы білім беру қорынан материалдық көмек алған және ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушылардың ата-аналарын назарда ұстау,жағдайымен таныс болу.

6

Нормативті-құқықтық негізді жетілдіру

1.Мемлекеттік мекеменің заңдылықтарына байланысты құжаттардың, білім алушыларға, педагог кадрларға, ата –аналарға қатысты іс қағаздар құжаттарының партфолияларының  талапқа сай ереже тәртіппен жүйелі жүргізу.

2.Электронды журналдың  толтырылу сапасын 100 пайызға жеткізу және оның тұрақтылығын сақтау.

Мектептің барлық қызметін нормативті-құқықтық негізінде жүргізілуін қамтамасыз ету

-мектептегі барлық қызметі нормативті-құқықтық құжаттарға сүйене жұмыс жасауын қадағалау

7

Дарынды балаларға  қолдау көрсету

1. Көркем сөз оқу шеберлерін дайындау.

2.Мәнерлеп оқу жеңімпаздарын дайындау.

3. Эссе жазу жүйріктерін дайындау.

4. Кітап оқушылар конференциясын ұйымдастыру.

5. “Ұшқыр ой алаңы” оқушылардың дебаттық қозғалысы жалпы ұлттық мәдени білім беру жобасын іске асыру мақсатындағы жұмыстарды жалғастыру.

6. Дене тәрбиесі салауатты өмір салтының , дене шынықтыру мен спорттың, дене бітімін жетілдірудің құндылығын, өз денсаулығына жауапкершілігімен қарау құндылығын қалыптастыру және дамыту.

 

Дарынды балаларды аңықтап,қолдау көрсету жүйесін дамыту

-пәндер бойынша олимпиадалық резервін құру;

-түрлі олимпиадаларға,конкурстарға дарынды оқушылардың қатыстырылуын қамтамасыз ету;

-әлеуметтік әріптестермен кәсіптиік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру.

8

Қосымша білім беруді ұйымдастыру

1.     Түрлі спорттық секциялармен клубтардың жұмыстарын жандандыру.

2.     Хор үйірмесін құру.

3.     Домбыра оркестір ұйымдастыру.

4.     Әскери патриоттық клуб ашу.

5.     Ыбырай Алтынсариннің 180 жылдығы,Жамбыл Жабаевтың 175 жылдығы,Әдихан Бөкейхановтың 155 жылдығы, Ахмет Байтұрсыновтың 150 жылдығы, Ахмет Жұбановтың 115 жылдығы, Мұқағали Мақатаевтың 90 жылдығына арналған бұқаралық іс шаралар туралы толыққанды ақпаратандыру.

 

Мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру арқылы оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру

-футбол,баскетбол,шахмат,волейбол және т.б. спорт клубтарының ашылуы және нақты жұмыс жасауын назарда ұстау;

-хор,халық әндерін, би билеу, музыкалық аспаптарда ойнау сияқты шығармашылық   үйірмелерді ашу;

-сурет салу,модельдеу,ғылыми-зерттеу шеңбері,әскери-патриоттық,жас экологтардың шеңберлерінің ашу және жұмыс істеуін назарда ұстау.

9

Инклюзивті білім беруді жандандыру

1.     Инклюзивті оқушыларға білім беретін пән мұғалімдерін арнайы курстардан өткізу.

2.     Инклюзив оқушыларға білім беру әдіс -тәсілдерін жетілдіру.

3.     Инклюзив оқушыларды жан-жақты дамыту шараларын жоспарлы түрде жүзеге асыру.

Мектептегі инклюзивті балалармен жұмысты жандандыру,озық мұғалімдерің тәжірибесін тарату

-мектеп мұғалімдерінің интеллектуалдық әлеуетін пайдалана отырып,дамуындағы әртүрлі ауықулар бар балаларды әлеуметтік ортаға кешенді түрде кіріктіру;

-барлық оқушылардың бойында төзімділік қасиеттерін тәрбиелеу;

-ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға барлық жағдай жасалынып,корекциялық сынпытардың ашылуын ұйымдастыру

10

Психологтар,дефектологтар мен логопедтер жұмысын жандандыру

1.     Сенім телефонымен жұмыс

2.     Жеке кеңестер

3.     Психологиялық тренингтер

4.     Дөңгелек үстелдер

5.     Семинарлар өткізу.

Педагог-психолог, дефектолог-логопед жұмысын жандандыру,мәртебесін көтеру

-логопедтердің,дефектологтардың жұмысын терең бақылап,назарда ұстау;

-мектеп оқушыларының біреуіде назардан тыс қалмау үшін психологтармен оңтайлы жұмыс жүйесін жасау;

-барлық мұғалімдер мен сынып жетекшілерді психологтардың жұмыстарына қатыстыру;

11

Материалдық-техникалық базаны дамыту.Техника қауіпсіздігі және еңбекті қорғау.

1. Барлық оқу кабинеттерін дыбыстық құрылғыларымен жабдықтау.

2. Ғимарат алдындағы баспалдаққа әйнекті дәліз құрылысын салу.

3. Фотостудия ашу.(мұғалімдер және оқушылар үшін) көшірме жсау,виньетка переплттар дайындау

4. Ақтаев студиясын ашу.

5. Құжатталу мерзімі 2021 жылдың желтоқсанның 31 - де аяқталған алты кабинеттің одан әрі жұмыс жасауына ҚББ  сұраныс беру.

6. Бейнелеу өнері кабинетін ашу Туысова А.Е.

7. Мектеп мұражайының жұмысын жандандыру.экскурсия жетекшісі

Шебер баяндаушыны дайындау

8.Қаңтар-мамыр айларында оқу кабинеттерін және ғимарат қабаттарын гүлдендіру байқауын ұйымдастыру.(жауаптылар мектеп биологтары, кл.жетекшілер)

9. Физика кабинеті жаңа санпиннің талаптарына сай жабдықталды. 15 парта оқушы орындықтарымен және 3 шкаф орналастырылды. Мұғалімнің столы орындығымен және интерактивті тақтасы пайдалануға берілді.

10. Химия кабинеті санитарлық талаптарға сай жинақталды. 15 қол жуғыш партасы мен оқушылар орындықтары берілді.

11. 1 қабатта 105,107,108,109,110 кабинеттері және 2 қабатта 209,210,211,214 кабинеттері арнайы мұғаліммен оқушыларға сүрелері жасақталған шкафтармен жабдықталды.

 

Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайта отырып білімнің сапасын,оқытудың технологиясын ендіре отырып көтеру

-физика,химия,биология,лингофондық және мультимедиялық кабинеттерді жаңа буынды құралдармен қамтамасыз ету;

-барлық қызметкерлер мен оқушылырады ТҚ және ЕҚ бойынша инструкциялау;

-асхана,дәретханалардың санитарлық қадағалау.

2022-2023 оқу жылы

1

 

Педагог -кадрлармен жұмыс

1. Бірлестік жұмысын кафедралық режимге көшіру.

2. Мектеп-гимназиясы базасында республикалық деңгейде қысқа мерзімді оқыту семинарларын ұйымдастыру.

3. Педагогикалық және методикалық кеңестердің, класс жетекшілер жиналыстарын өткізу формасын өзгерту.

4. “Ақтаев айнасы” газетін шығару.

5. Педагог кадрлардың кәсіби біліктілік деңгейлеріне сәйкес таңдау және элективті курс, авторлық бағдарламалар жазуға бейімдеу және міндеттеу.

6. Заманауи инновациялық педагогикалық әдіс - тәсілдерді игеру жұмысын жандандыру.

7. Пән бірлестіктері апталықтарын “Жыл ұстазы” байқауына ауыстыру.

8. Класс жетекшілік міндетін атқаратын пән мұғалімдерін 1 ауысымдық режимге көшіру

9. Озық тәжірибелі шығармашыл ұстаздардың  шебер кластарының санын көбейту.

10. Жас мамандар хорын ұжымдық хорға ұластыру.

11. Мектепшілік «Жылдың жас маманы байқауын өткізу

12. Педагог-шебер,педагог-зерттеуші,педагог-сарапшы,педагог-модераторлардың санын өсіру.

13. Ағылшын тілі мұғалімдерінің халықаралық қоғамдастық байланысын орнату.

14. Магистрлер санын арттыру.

15. Мұғалімдер арасында спорттық эстафеталар ұйымдастыру.

 

 

Сапалы және жан-жақты білім беру мен ұлттық негізде тәрбиелеудің педагогикалық міндеттерін шешу.

-Білім олқылықтарын орнын толықтыру жұмысын жүйелі түрде жүргізу.

-оқу пәндері бойынша білім алушылардың білім сапасына жүйелі мониторинг жүргізу.

-жеке қолдау көрсету үшін білім алушының қажеттіліктерін зерделеу.

-оқу процесінің сапасын бақылау

-оқыту процесінде белсенді әдіс- тәсілдермен жаңа технологиялардың тиімді қолданылуына назар аудару.

-оқытиу прцесінің сапасын арттыру, педагогтерде және білім алушыларды кездесетін проблемаларды зерделеу мақсатында мектепшілік бақылауды күшейту.

 

Білім алушылармен жұмыс

1. Мектеп- гимназиясы 2-11 кластардың бойынша білім сапасын 67 пайыздан 70 пайызға жеткізу.

1. Кәсіби бағдар беру жұмысын 5 кластан бастау.

2. 5 кластардан 1 ағылшын тілі,1 гуманитарлық бағыт, 1 жаратылыстану бағытынан гимназия кластарын ашу.

3. Домбыра оркестрін құру.

4. Хореография үйірмесін ашу.

5. Драма үйірмесін ашу.

6.Дебат үйірмесінің жұмысын жетілдіру.

7. Оқу аптасының сенбі күндері өзін -өзі басқаруға болашақ мұғалімдермен дәрігерлерді қосу.

8.Оқушыларды ғылыми зерттеу жобаларына қатыстыру.

9 Дарынды балаларды оқыту ортасын құру және сапаландыру.

10. 21 ғасыр көшбасшысы интелектуалды ойынын өткізу.

11. Түрлі мамандық иелерімен кездесу кештерін өткізу,өндіріс орындарына экскурсияға апару.

12.  Ерте жастан экологиялық мәдениет жобасы аясында кешенді тәрбие жұмыстары жүзеге асыру.

13. Тәрбие сағаттарын “Абайтану-тәрбие сағаттарында” сабақтарымен алмастыру. (Абайдың 45 қарасөзінің тәрбиелік ,тағылымдық мәнін ашу,жаттату).

 

 

Қазіргі нарықтық жағдайларда дербес қызмет ету үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау дағдыларын жетілдіру.

 

-жеке қолдау көрсету үшін білм алушылардың қажеттіліктерін зерделеу жұмыстарын жалғастыру.

-жүйелі кері байланыс ұйымдастыруды қолға алу

-білі алушылардың өздігінен орындайтын тапсырмалары үшін қажет жағдайда қашықтықтан оқыту жүйесін пайдалану

-оқу іс әрекетін ынталандыруды жүйелендіру.

-білім алушыларға қиындық тудыратын тақырыптар бойынша және жеке дарындылық қабілеттерін дамыту мақсатында қосымша сабақтар өткізу.

2

Мектептегі қоғамдастықтың жұмысын күшейту

 

1.Тағылым кабинетінің жұмыс жоспарын сапаландыру.

Мектептегі педагогикалық шеберлікті үздіксіз жетілдіру,тәжірибе алмасу және мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін ашу

-мектептегі өзгеріс тобының құрамындағы білікті,білімді,талантты,бірінші,екінші деңгейдегі мұ,алімдердің потенциалын қолдана отырып,қоғамдастықтың жұмыстарын ұйымдастыру;

-педагогикалық шеберліктің озық тәжірибесін тарату арқылы мектепте жағымды орта құру;

-оқыту үдерісіне жаңартылған әдіс-тәсілдерді,лессон стади зерттеулерін,т,б жұмыс түрлерін енгізу.

3

Мұғалімдер корпусын жетілдіру

1.Педагог кадрлардың кәсіби нәтижелерінің жылдық мониторингін жасау, жүлдегер орындарды иеленгендерін кәсіподақ ұйымынан және кәсіпкер ата-аналардың демеушілігімен марапаттау.

2. Ағылшын тілін үйренуші мұғалімдер курсын ұйымдастыру.(ағылшын тілі пәнінің мұғалімдері.)

3. Әр мұғалім өзіне сыншы дос дайындау.

4. Апталық жүктеме бөлгенде бірізділікті сақтау.

5.”Оқуға құштар мектеп” жобасын біртіндеп енгізу.

Мектеп және мұғалім дәрежесін көтеру

-мектеп мұғалімдерінің шығармашылық топтарының жұмысын жетілдіру;

-әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жарыстарға қатысып,мамандықтың беделін арттыру;

-мастар-класстар,семинарлар,ғылыми-практикалық конференциялар өткізу.

4

Үштік одақ құру

1.Ата-аналар университетін құру, педагог кадр арасынан тұрақты лекторлар дайындау.

Балаларға нақты білім беру және тәрбиелеу үшін мұғалімдердің,ата-аналардың және тәрбиеленушілердің үштік бірлестігін құру

-ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа форматын енгізу,мұғалімдер мен ата-аналардың тұрақты кездесулерін ұйымдастыру;

-балаларды тәрбиелеу процесіне ата-аналарды жүйелі тарты;

-үштік одақты құруда,ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа формаларын іздеу;

-ата-аналардың мектепке оң көзқарастарын дамытуға,оларды қамқоршылық кеңестің жұмысын тарту.

5

Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру

1.    Білім беру ұйымының білім беру,әлеуметтік мәдени,сауықтыру,дамыту бағыттарындағы іс шараларды ұйымдастыруға көмек көрсету.

2.    Білім беру ұйымының қызметіндегі кемшіліктерді жоюға бағытталғын ұсыныстарды енгізу.

3.    Білім беру ұйымының басшылығының қамқоршылық кеңес алдындағы есебін тыңдап,қабылдау.

Білім беру мен тәрбиелеудің өзекті міндеттерін шешу

-ҚР -ң заңнамасына сәйкес мектептің Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру;

-қамқоршылық кеңестің мектепті дамыту бойынша ұсыныстарын талқылауға қатыстыру;

-жас ұрпақты тәрбиелеу ісіне немқұрайлы қарамайтын қоғам мүшелері мен ел ішінде беделді және үлкен құрметке ие тұлғаларды Қамқоршылық кеңес жұмысына қатыстыру;

-қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға үнемі қамқоршылық таныту,жалпы балалықты қорғауды ұйымдастыру;

-қоғамның әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды есепке алу;

-жалпы білім беру қорынан материалдық көмек алған және ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушылардың ата-аналарын назарда ұстау,жағдайымен таныс болу.

6

Нормативті-құқықтық негізді жетілдіру

1. Педагог мәртебесі туралы ҚР заңы іске асыру аясындағы жұмыстарды жүйелеу.

2. Жанбасына шаққандағы қаржыландыру шеңберінде үнемделген қаражатты мектеп қажеттілігінен тиянақты жұмсау.

3. Педагогтарды аттестаттаудың жаңа ререждесін басшылыққа алу.

4. Мемлекеттік аттестаттаудың ҚР кәсіпкерлік кодексіне және ҚР білім туралы заңына сәйкес жүргізілуін басшылыққа алу.

5. Бала құққытары туралы БҰҰ Конвенциясын басшылыққа алу.

6. ҚР республикасының конституциясын басшылыққа алу.

Мектептің барлық қызметін нормативті-құқықтық негізінде жүргізілуін қамтамасыз ету

-мектептегі барлық қызметі нормативті-құқықтық құжаттарға сүйене жұмыс жасауын қадағалау

7

Дарынды балаларға  қолдау көрсету

1.     Дарындылардың ғылыми  қоғамын құру,жетекшісін тағайындау.

2.     Көп мәдениетті және көркем эстетикалық тәрбие беру арқылы білім алушылардың эстетикалық санасы мен эстетикалық талғамын қалыптастыру және жетілдіру.

Дарынды балаларды аңықтап,қолдау көрсету жүйесін дамыту

-пәндер бойынша олимпиадалық резервін құру;

-түрлі олимпиадаларға,конкурстарға дарынды оқушылардың қатыстырылуын қамтамасыз ету;

-әлеуметтік әріптестермен кәсіптиік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру.

8

Қосымша білім беруді ұйымдастыру

1. “жаһандық құзіреттіліктер”, “Парасаттылық және әдеп”, “Экология”, “Эмоциональды интелект және сыни ойлау”, “Медиа сауаттылық”, “зайырлық және дінтану негіздері”, “Кәсіпкерлік және бизнес негіздері” қосымша бағдарламаларын жүргізуді жалғастыру.

Мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру арқылы оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру

-футбол,баскетбол,шахмат,волейбол және т.б. спорт клубтарының ашылуы және нақты жұмыс жасауын назарда ұстау;

-хор,халық әндерін, би билеу, музыкалық аспаптарда ойнау сияқты шығармашылық   үйірмелерді ашу;

-сурет салу,модельдеу,ғылыми-зерттеу шеңбері,әскери-патриоттық,жас экологтардың шеңберлерінің ашу және жұмыс істеуін назарда ұстау.

9

Инклюзивті білім беруді жандандыру

1. Форумдар,арнайы семинарлар, жиналыстар,оның ішінде мүмкіндігі шектеулі табысты адамдар туралы таныстырылымдарды ұйымдастыру.

2. Инклюзивті мәдениет қалыптастыру.

3. Ерекше білім беруді қажет ететін балалларды құрметтеудің, оларға жағымды көзқарас қалыптастырудың оңтайлы ортасын құру.

Мектептегі инклюзивті балалармен жұмысты жандандыру,озық мұғалімдерің тәжірибесін тарату

-мектеп мұғалімдерінің интеллектуалдық әлеуетін пайдалана отырып,дамуындағы әртүрлі ауықулар бар балаларды әлеуметтік ортаға кешенді түрде кіріктіру;

-барлық оқушылардың бойында төзімділік қасиеттерін тәрбиелеу;

-ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға барлық жағдай жасалынып,корекциялық сынпытардың ашылуын ұйымдастыру

10

Психологтар,дефектологтар мен логопедтер жұмысын жандандыру

1. Ата-аналар жиналыстарын дәстүрлі емес форматта өткізу: “психологиялық тренинг”, “Баспасөз конференциясы”, “Ата-аналар сенбіліктері”, “отбасын таныстыру”, “Бала тәрбиесіндегі тәжірибе алмасу”

2. “Отбасы мектеп” жобасы аясында білім алушылардың ата-аналарымен педагогика ұжым арасында жарасымды ынтымақтастықты үйлестіру.

3. Ұлттық тәрбие аясындабілім алушылардың бойына ұлттық құндылықтардлы дарыту мақсатындажоспарлы жұмыстарды бір ізділендіру.

Педагог-психолог, дефектолог-логопед жұмысын жандандыру,мәртебесін көтеру

-логопедтердің,дефектологтардың жұмысын терең бақылап,назарда ұстау;

-мектеп оқушыларының біреуіде назардан тыс қалмау үшін психологтармен оңтайлы жұмыс жүйесін жасау;

-барлық мұғалімдер мен сынып жетекшілерді психологтардың жұмыстарына қатыстыру;

11

Материалдық-техникалық базаны дамыту.Техника қауіпсіздігі және еңбекті қорғау.

1.Барлық оқу кабинеттерін дыбыстық құрылғыларымен жабдықтау.

8. Ғимарат алдындағы баспалдаққа әйнекті дәліз құрылысын салу.

9. Фотостудия ашу.

10. Ақтаев студиясын ашу.

11. Мұғалімдердің түскі ас ішу орнын жасақтау.(үлкен үзілісте кофе,шай ішу жағдайын жасау)

12. 1 қабатты «Мектеп –гимназиясы тынысы» тақырыбында жабдықтау.

13. Әр кабинетке иньтер белсенді тақта орнату.

14. Қоңырауды күйге ауыстыру.

Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайта отырып білімнің сапасын,оқытудың технологиясын ендіре отырып көтеру

-физика,химия,биология,лингофондық және мультимедиялық кабинеттерді жаңа буынды құралдармен қамтамасыз ету;

-барлық қызметкерлер мен оқушылырады ТҚ және ЕҚ бойынша инструкциялау;

-асхана,дәретханалардың санитарлық қадағалау.

2023-2024 оқу жылы

1

 

Педагог -кадрлармен жұмыс

 

1. 20,25,30,35 жыл педагогикалық еңбек өтілі бар мұғалімдердің шығармашылық есептерін өткізу.

2. Педагог- шеберлер мен педагог-зерттеушілердің сапалық құрамын арттыру.

3. Зерттеу сабақтарына сатылай көшу.

4. Педагог-шеберлердің шығармашылық зертханасын жасақтау.

5. Білім беру мен тәрбиелеудің педагогикалық міндеттерін шешу

6. Зерттеу сабақтарын жоспарлауға оқушыларды қатыстыру.

 

-мектеп педагогикалық және әдістемелік кеңестерін жүйелеу және онтайландыру;

-педагогикалық ұжыммен бірлесе мектептің оқыту мен тәрбиелеу үрдісін жақсарту жолдарын талқылап,енгізу;

-мектептегі психологиялық ахуалдың жағымды болуын қамтамасыз ету.

-педагог кадрлардың құзыреттілігін дамыту;

-”Күнделік” электрондқ журналын пайдалануға қатысты кез -келген мәселелерді толыққанды игеру;

-сабақтың оқу бағдарламасының мазмұнымен оқу мақсаттарына сәйкестілігіне жүйелі назар аудару жұмысын жалғастыру және сапаландыру:

-формативті бағалаудың өткізілуі. Педагогтың кері байланыс жасауы, білім алушылардың оқу процесіне белсенді қатысуы әрбір білім алушыға жеке көңіл бөлу, сабақта цифрлық білім беру ресурстарын тиіміді қолдану, оқыту процесінде  белсенді әдіс -тәсілдерге айрықша көңіл бөлу;

 

Білім алушылармен жұмыс

1.    ғылым негіздері бойынша пәндік олимпиаданың облыстық жүлдегерлерінің санын көбейту және республикалық жүлдегер шығару.

2.    Мектеп- гимназиясы 2-11 кластардың бойынша білім сапасын 70 пайыздан 72 пайызға жеткізу.

 

-көшбасшы тұлғаларды тәрбиелеу;

-өзгермелі қоғамда өмір сүруге биім азамат, азаматшаларды тәрбиелеу

-әлемдік деәгейде білім беру кеңістігіндегі бәсекеге қабілетті жеке тұлғаларды дайындау;

-білім алушылардың біліміндлегі олқылықтарды тлоықтыру жұмыстарын жалғастыру;

-білім алушының артта қалу себептерін ,оның оқу жетістіктерінің деңгейін және біліміндегі олқылықтарды анықтау;

-оқу пәні сабақтарының тақырыптарын кіріктіру;

-өткекн оқу материалдары бойынша оқу пәнінен олимпиадалар ұйымдастыру,каникулдық сабақтар және жазғы мектеп жұмыстарын ұйымдастыру.

2

Мектептегі қоғамдастықтың жұмысын күшейту

1. Республикалық деңгейде эксперемент алаңы қауымдастығына бірігу.

Мектептегі педагогикалық шеберлікті үздіксіз жетілдіру,тәжірибе алмасу және мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін ашу

-мектептегі өзгеріс тобының құрамындағы білікті,білімді,талантты,бірінші,екінші деңгейдегі мұ,алімдердің потенциалын қолдана отырып,қоғамдастықтың жұмыстарын ұйымдастыру;

-педагогикалық шеберліктің озық тәжірибесін тарату арқылы мектепте жағымды орта құру;

-оқыту үдерісіне жаңартылған әдіс-тәсілдерді,лессон стади зерттеулерін,т,б жұмыс түрлерін енгізу.

3

Мұғалімдер корпусын жетілдіру

1.Педагог кадрлардың кәсіби нәтижелерінің жылдық мониторингін жасау, жүлдегер орындарды иеленгендерін мұғалімдерді мектеп үнемінен (экономиясы) марапаттау.

2.Ақпарат құралдармен жұмысты үйренуші мұғалімдер курсын ұйымдастыру(информатика пәнінің мұғалімдері)

3.Көшбасшы мұғалімдер қатарын өсіру

4.Мектеп әкімшілігінің 3 күндігін ұйымдастыру. (ашық сабақтар,семинар куочингтер ұйымдастыру.)

5.Оқушы білімі мен қойылған баға арасындағы алшақтықты жою.

6. Білім сайттарына, ютуб каналдарына видео сабақтар жариялау.

7. Ер мұғалімдерді кл.жетекшілікке және әкімшілік құрамына тарту.

 

Мектеп және мұғалім дәрежесін көтеру

-мектеп мұғалімдерінің шығармашылық топтарының жұмысын жетілдіру;

-әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жарыстарға қатысып,мамандықтың беделін арттыру;

-мастар-класстар,семинарлар,ғылыми-практикалық конференциялар өткізу.

4

Үштік одақ құру

1.     Ата-аналар университетін жалғастыру және жандандыру.

2.     «Сағындырған әндер –ай» қайырымдылық концертін ұйымдастыру.(дарынды оқушылар және мұғалімдер)

3.     Мектеп -гимназиясы білім алушыларының арнайы формасын тіктіру.

Балаларға нақты білім беру және тәрбиелеу үшін мұғалімдердің,ата-аналардың және тәрбиеленушілердің үштік бірлестігін құру

-ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа форматын енгізу,мұғалімдер мен ата-аналардың тұрақты кездесулерін ұйымдастыру;

-балаларды тәрбиелеу процесіне ата-аналарды жүйелі тарты;

-үштік одақты құруда,ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа формаларын іздеу;

-ата-аналардың мектепке оң көзқарастарын дамытуға,оларды қамқоршылық кеңестің жұмысын тарту.

5

Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру

1.     Бастауыш класс білім алушылары үшін қосымша мектеп ғимаратын салу немесе сұрау.

Білім беру мен тәрбиелеудің өзекті міндеттерін шешу

-ҚР -ң заңнамасына сәйкес мектептің Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру;

-қамқоршылық кеңестің мектепті дамыту бойынша ұсыныстарын талқылауға қатыстыру;

-жас ұрпақты тәрбиелеу ісіне немқұрайлы қарамайтын қоғам мүшелері мен ел ішінде беделді және үлкен құрметке ие тұлғаларды Қамқоршылық кеңес жұмысына қатыстыру;

-қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға үнемі қамқоршылық таныту,жалпы балалықты қорғауды ұйымдастыру;

-қоғамның әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды есепке алу;

-жалпы білім беру қорынан материалдық көмек алған және ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушылардың ата-аналарын назарда ұстау,жағдайымен таныс болу.

6

Нормативті-құқықтық негізді жетілдіру

1. Оқу жылына арналған мектепшілік бақылау жоспары “Орта,техникалық және кәсіптиік,орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандыран бекіту туралы” ҚР БҒМ-нің 2020 жылғы 6 сәірдегі №133 бұйрығының 17 -ші қосымшасына сәйкес дайындау;

Мектептің барлық қызметін нормативті-құқықтық негізінде жүргізілуін қамтамасыз ету

-мектептегі барлық қызметі нормативті-құқықтық құжаттарға сүйене жұмыс жасауын қадағалау

7

Дарынды балаларға  қолдау көрсету

1.    мектептің өзін-өзі басқаруының оқу үрдісіне сатылай енгіз;

2.    Дебат қозғалысын жандандыру;

3.    Музей сабақтарын жүргізуді бастау;

4.    Туған елге тағзым жалпы республикалық экспедициясы аясында  жұмыстар жоспарлау

Дарынды балаларды аңықтап,қолдау көрсету жүйесін дамыту

-пәндер бойынша олимпиадалық резервін құру;

-түрлі олимпиадаларға,конкурстарға дарынды оқушылардың қатыстырылуын қамтамасыз ету;

-әлеуметтік әріптестермен кәсіптиік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру.

8

Қосымша білім беруді ұйымдастыру

1. “Құқықтық сана- қауысға пана” жобасы бойынша білім алушылардың  құқықтық сауаттылығы мен құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыруға арналған жұмыстарды жүзеге сыру;

2. Білім алушылардың құқықты, заңдалықты құрметтеу, алған білімдерін күнделікті өмірде өз бетінше және функционалдық саутты түрде пайдалана білулерін жолға қою;

Мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру арқылы оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру

-футбол,баскетбол,шахмат,волейбол және т.б. спорт клубтарының ашылуы және нақты жұмыс жасауын назарда ұстау;

-хор,халық әндерін, би билеу, музыкалық аспаптарда ойнау сияқты шығармашылық   үйірмелерді ашу;

-сурет салу,модельдеу,ғылыми-зерттеу шеңбері,әскери-патриоттық,жас экологтардың шеңберлерінің ашу және жұмыс істеуін назарда ұстау.

9

Инклюзивті білім беруді жандандыру

1.    Инклюзивті білім берудің негізгі 3 аспектісінің орындалуын нысанаға алу:

-инклюзивті саясатиты әзірлеу;

-инклюзивті мәдениетті құру;

-инклюзивті практиканы жүзеге асыру.

Мектептегі инклюзивті балалармен жұмысты жандандыру,озық мұғалімдерің тәжірибесін тарату

-мектеп мұғалімдерінің интеллектуалдық әлеуетін пайдалана отырып,дамуындағы әртүрлі ауықулар бар балаларды әлеуметтік ортаға кешенді түрде кіріктіру;

-барлық оқушылардың бойында төзімділік қасиеттерін тәрбиелеу;

-ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға барлық жағдай жасалынып,корекциялық сынпытардың ашылуын ұйымдастыру

10

Психологтар,дефектологтар мен логопедтер жұмысын жандандыру

1. “Психологиялық қызметті және мектептегі татуласу қызметерін ұйымдастыру”  жобасын іске асыру мақсатында “Тәуекел тобындағы балаларды анықтауға және бұларға дер кезінде көмек көрсетуге” жұмылу;

2. “Bilim Foundation” қоғамдық қоры әзірлеген бейне материалдарды педагогтар мен ата-анаарға әдістемелік көмек ретінде пайдалану;

Педагог-психолог, дефектолог-логопед жұмысын жандандыру,мәртебесін көтеру

-логопедтердің,дефектологтардың жұмысын терең бақылап,назарда ұстау;

-мектеп оқушыларының біреуіде назардан тыс қалмау үшін психологтармен оңтайлы жұмыс жүйесін жасау;

-барлық мұғалімдер мен сынып жетекшілерді психологтардың жұмыстарына қатыстыру;

11

Материалдық-техникалық базаны дамыту.Техника қауіпсіздігі және еңбекті қорғау.

1. Барлық оқу кабинеттеріндегі мұғалімнің үстелі мен орындығын бірдей дизайнмен жасату.

2. Шаштараз ашу.

3. 19 оқу кабинетін оқушылар сұранысына сәйкес жабдықтау.

4. Мектеп-гимназиясының ғимаратының екінші қабатын шәкірттер-түлектер-ұстаздар тақырыбында жабдықтау.

 

Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайта отырып білімнің сапасын,оқытудың технологиясын ендіре отырып көтеру

-физика,химия,биология,лингофондық және мультимедиялық кабинеттерді жаңа буынды құралдармен қамтамасыз ету;

-барлық қызметкерлер мен оқушылырады ТҚ және ЕҚ бойынша инструкциялау;

-асхана,дәретханалардың санитарлық қадағалау.

2024-2025 оқу жылы

1

 

Педагог -кадрлармен жұмыс

1. Педагог-шеберлердің республикалық деңгейде элективті курс және авторлық бағдарламаларын дайындау.

2. Республикалық деңгейдегі педагогикалық басылымдар арқылы педагог кадрлардың озық тәжірибелерін тарату.

3. Тәжірибе алмасу мақсатында ашық есік күнін белгілеу.

 

 

 

 

Білім беру мен тәрбиелеудің педагогикалық міндеттерін шешу

-мектеп педагогикалық және әдістемелік кеңестерін жүйелеу және онтайландыру;

-педагогикалық ұжыммен бірлесе мектептің оқыту мен тәрбиелеу үрдісін жақсарту жолдарын талқылап,енгізу;

-мектептегі психологиялық ахуалдың жағымды болуын қамтамасыз ету.

-мектеп педагогикалық және әдістемелік кеңестерін жүйелеу және онтайландыру;

-педагогикалық ұжыммен бірлесе мектептің оқыту мен тәрбиелеу үрдісін жақсарту жолдарын талқылап,енгізу;

-мектептегі психологиялық ахуалдың жағымды болуын қамтамасыз ету.

 

Білім алушылармен жұмыс

1.     Мектеп- гимназиясы 2-11 кластардың бойынша білім сапасын 72 пайыздан 75 пайызға жеткізу.

2.     Білім алушылардың мемлекеттік тіл -қазақ тіліне деген ерекше құрметтерін жетілдіре түсу;

3.     “Дәстүр мен ғұрып” жобасы аясында ұлттық гимназияның моделін қалыптастыру;

4.     Мамандық: екше, бүгін және ертең танымдық,тағылымдылық,білімдік сағттарын өткізу;

 

 

 

 

-жаһандану жағдайында ұлттық бірігейлілікті, ұлттық кодты сақтай білуге, ұлтымыздың мәдени мұрасын, әдет -ғұрып,салт -дәстүрлерін құрметей біліуге тәрбиелеу;

-тарихи мәдени мұра обьектілерінде мектеп-гимназиясының білім алушылары үшін Өлкетану бойынша тақырыптық сабақтар өткізу;

-Отбасы және мектеп арасындағы ынтымақтастықты, сыйластықты,ауызбіршілікті,бауырмалдылықты,сүйіспеншілікті арттыра түсу;

2

Мектептегі қоғамдастықтың жұмысын күшейту

1.     Пәндік кафедралар байқауын өткізу.

2.     6 күндік оқу режимінен 5 күндік оқу режиміне сатылай көшу.(білім сапасы негізінде)

Мектептегі педагогикалық шеберлікті үздіксіз жетілдіру,тәжірибе алмасу және мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін ашу

-мектептегі өзгеріс тобының құрамындағы білікті,білімді,талантты,бірінші,екінші деңгейдегі мұ,алімдердің потенциалын қолдана отырып,қоғамдастықтың жұмыстарын ұйымдастыру;

-педагогикалық шеберліктің озық тәжірибесін тарату арқылы мектепте жағымды орта құру;

-оқыту үдерісіне жаңартылған әдіс-тәсілдерді,лессон стади зерттеулерін,т,б жұмыс түрлерін енгізу.

3

Мұғалімдер корпусын жетілдіру

1.     Мектеп-гимназиясы мұғалімдерінің арнайы формасын тіктіру.

 

Мектеп және мұғалім дәрежесін көтеру

-мектеп мұғалімдерінің шығармашылық топтарының жұмысын жетілдіру;

-әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жарыстарға қатысып,мамандықтың беделін арттыру;

-мастар-класстар,семинарлар,ғылыми-практикалық конференциялар өткізу.

4

Үштік одақ құру

1.     Ата-аналар университетіннің лекторларын ата-аналар арасынан дайындау.

Балаларға нақты білім беру және тәрбиелеу үшін мұғалімдердің,ата-аналардың және тәрбиеленушілердің үштік бірлестігін құру

-ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа форматын енгізу,мұғалімдер мен ата-аналардың тұрақты кездесулерін ұйымдастыру;

-балаларды тәрбиелеу процесіне ата-аналарды жүйелі тарты;

-үштік одақты құруда,ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа формаларын іздеу;

-ата-аналардың мектепке оң көзқарастарын дамытуға,оларды қамқоршылық кеңестің жұмысын тарту.

5

Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру

1. Үш шеңбер: ішкі шеңбер-жас өркен бала, екінші шеңбер отбасы, үшінші шеңбер- мемлекетпен қоғам;

2. Білім беру ұйымына берілген қаржылық және басқада материалдық көмекті тіркеу журналын талапқа сай жүрзізуді жалғастыру;

 

:Білім беру мен тәрбиелеудің өзекті міндеттерін шешу

-осы үш шеңбер аясында жас баланың өмірдің барлық кезеңдерінен сүрінбей өтуіне қолдау жасай отырып, нағыз азамат тәрбиелеп шығару;

-ҚР -ң заңнамасына сәйкес мектептің Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру;

-қамқоршылық кеңестің мектепті дамыту бойынша ұсыныстарын талқылауға қатыстыру;

-жас ұрпақты тәрбиелеу ісіне немқұрайлы қарамайтын қоғам мүшелері мен ел ішінде беделді және үлкен құрметке ие тұлғаларды Қамқоршылық кеңес жұмысына қатыстыру;

-қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға үнемі қамқоршылық таныту,жалпы балалықты қорғауды ұйымдастыру;

-қоғамның әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды есепке алу;

-жалпы білім беру қорынан материалдық көмек алған және ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушылардың ата-аналарын назарда ұстау,жағдайымен таныс болу.

-әлеуметтік тұрғыдан әлсіз қамтылған отбасыларынан шыққан білім алушылардың тұрмыстық жағдайларымен жұмыс пен қамтуын жақсарты;

6

Нормативті-құқықтық негізді жетілдіру

1. “Білім беру ұйымдарында қамқоршалық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оның сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы” ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2017 жылғы 27 шілдедегі №355 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы;

Мектептің барлық қызметін нормативті-құқықтық негізінде жүргізілуін қамтамасыз ету

-мектептегі барлық қызметі нормативті-құқықтық құжаттарға сүйене жұмыс жасауын қадағалау

7

Дарынды балаларға  қолдау көрсету

1. “Білімді,дарынды  ұрпақ-жаңашыл ұстаздан”

2. Мектеп-гимназиясында дарынды балалармен жұмыс істеудің жолдарымен тәсілдерін жетілдіру;

3. Дарныды бала дайындаудағы педагогикалық ұжымның жеткен жетістігін жинақтау;

Дарынды балаларды аңықтап,қолдау көрсету жүйесін дамыту

-пәндер бойынша олимпиадалық резервін құру;

-түрлі олимпиадаларға,конкурстарға дарынды оқушылардың қатыстырылуын қамтамасыз ету;

-әлеуметтік әріптестермен кәсіптиік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру.

8

Қосымша білім беруді ұйымдастыру

1.    Жеке тұлғаны ұлттық рухыни құндылықтар арқылы дамыту жұмыстарын жандандырау

2.    Имнады, салиқалы ұрпақ тәрбиелеудің негізі-халықтық тәрбие.

Мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру арқылы оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру

-футбол,баскетбол,шахмат,волейбол және т.б. спорт клубтарының ашылуы және нақты жұмыс жасауын назарда ұстау;

-хор,халық әндерін, би билеу, музыкалық аспаптарда ойнау сияқты шығармашылық   үйірмелерді ашу;

-сурет салу,модельдеу,ғылыми-зерттеу шеңбері,әскери-патриоттық,жас экологтардың шеңберлерінің ашу және жұмыс істеуін назарда ұстау.

9

Инклюзивті білім беруді жандандыру

1. жеңіл және орташа кемістігі бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауда оқушыларға сараланған және жеке бақылау тәсілін қолдану;

 

Мектептегі инклюзивті балалармен жұмысты жандандыру,озық мұғалімдерің тәжірибесін тарату

-мектеп мұғалімдерінің интеллектуалдық әлеуетін пайдалана отырып,дамуындағы әртүрлі ауықулар бар балаларды әлеуметтік ортаға кешенді түрде кіріктіру;

-барлық оқушылардың бойында төзімділік қасиеттерін тәрбиелеу;

-ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға барлық жағдай жасалынып,корекциялық сынпытардың ашылуын ұйымдастыру

10

Психологтар,дефектологтар мен логопедтер жұмысын жандандыру

1. Білім алушымен, олардың ата-аналары мен педагогикалық ұжым арасындағы ынтымақтастық ахуалды нығайта түсу мақсатында жұмыстар жүргізу.

Педагог-психолог, дефектолог-логопед жұмысын жандандыру,мәртебесін көтеру

-логопедтердің,дефектологтардың жұмысын терең бақылап,назарда ұстау;

-мектеп оқушыларының біреуіде назардан тыс қалмау үшін психологтармен оңтайлы жұмыс жүйесін жасау;

-барлық мұғалімдер мен сынып жетекшілерді психологтардың жұмыстарына қатыстыру;

11

Материалдық-техникалық базаны дамыту.Техника қауіпсіздігі және еңбекті қорғау.

1. Мектеп- гимназиясы ғимаратының барлық қабаттарында радио торап құрылғыларын орнату.

2. Мектеп- гимназиясы ауласынан кіші мектеп жасындағы оқушылар үшін екінші шағын спорт зал және мұғалімдер үшін тренажор залының құрылысын бастау.

3. Құжатталған кабинеттер санын 25 -ке жеткізу.

4. Барлық оқу кабинеттерін интерактивті тақтамен қамтамасыз ету.

5. Мектеп -гимназиясының 3-ші қабатын тарихи үлгіде жабдықтау.

6. ITкабинеттін жабдықтау.

7. Робототехника жұмысын жүйелеу.

 

 

 

Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайта отырып білімнің сапасын,оқытудың технологиясын ендіре отырып көтеру

-физика,химия,биология,лингофондық және мультимедиялық кабинеттерді жаңа буынды құралдармен қамтамасыз ету;

-барлық қызметкерлер мен оқушылырады ТҚ және ЕҚ бойынша инструкциялау;

-асхана,дәретханалардың санитарлық қадағалау.

2025-2026 оқу жылы

1

 

Педагог -кадрлармен жұмыс

1.    Сабақты бақылау,зерттеу мен талдау оқыту процесін жақсартудың, педагогтың кәсіби өсуімен дамуының,білім алушылардың білім сапасының арттырудың негізі бағытында жүргізіліетін жұмістарды жандандыру және сапаландыру;

2.    “Тәлімгер және тәлім алушы” оқыту семинарын өткізу;

3.    Видео сабақтарды талдау жұмыстарын жетілдіру және нәтижеге бағыттау;

4.    Мемлекеттік білім беру ұйымдарына педагогтарды жұмысқа қабылдау конкурстық негізде жүзеге асырылатындығын ұғыну және түіну;

 

Білім беру мен тәрбиелеудің педагогикалық міндеттерін шешу

-мектеп педагогикалық және әдістемелік кеңестерін жүйелеу және онтайландыру;

-педагогикалық ұжыммен бірлесе мектептің оқыту мен тәрбиелеу үрдісін жақсарту жолдарын талқылап,енгізу;

-мектептегі психологиялық ахуалдың жағымды болуын қамтамасыз ету.

 

Білім алушылармен жұмыс

1. Мектеп- гимназиясы 2-11 кластардың бойынша білім сапасын  75 пайыздан 80 пайызға жеткізу.

2.9-11 кластардағы мұғалімдікті таңдаған оқушыларды сабақ беру процесіне машықтандыру.(9 класс биылғы 5 класс, 10 класс биылғы 6 класс, 11 класс биылғы 7 класс)

3.Эммоционалдық қолайсыздық жағдайлардың болдырмауының алдын алу;

 

Білім алушылардың оқуға қажетті өзіндік жеке қасиеттерін дамыту

-ҚР республикасында білім берудің және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес оқу тәрбие прцесі білім алушылардың интелектуалдық, патриотттық, рухани адамгершілік пен дене дамуын қамтамасыз ету мақсатындағы бірыңғай құндылықтарға негізделген жұмыстарды жүйелі жүзеге асыру

2

Мектептегі қоғамдастықтың жұмысын күшейту

1.Бала тәрбиесіне байланысты ата-аналар мен педагог кадрлардың бірлескен конференциясын өткізу;

 

Мектептегі педагогикалық шеберлікті үздіксіз жетілдіру,тәжірибе алмасу және мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін ашу

-мектептегі өзгеріс тобының құрамындағы білікті,білімді,талантты,бірінші,екінші деңгейдегі мұ,алімдердің потенциалын қолдана отырып,қоғамдастықтың жұмыстарын ұйымдастыру;

-педагогикалық шеберліктің озық тәжірибесін тарату арқылы мектепте жағымды орта құру;

-оқыту үдерісіне жаңартылған әдіс-тәсілдерді,лессон стади зерттеулерін,т,б жұмыс түрлерін енгізу.

3

Мұғалімдер корпусын жетілдіру

1.Мектеп –гимназиясының құрметті атағын беру.

Мектеп және мұғалім дәрежесін көтеру

-мектеп мұғалімдерінің шығармашылық топтарының жұмысын жетілдіру;

-әртүрлі деңгейдегі педагогикалық жарыстарға қатысып,мамандықтың беделін арттыру;

-мастар-класстар,семинарлар,ғылыми-практикалық конференциялар өткізу.

4

Үштік одақ құру

1.     Бұрымдылар класы байқауын өткізу.

Балаларға нақты білім беру және тәрбиелеу үшін мұғалімдердің,ата-аналардың және тәрбиеленушілердің үштік бірлестігін құру

-ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа форматын енгізу,мұғалімдер мен ата-аналардың тұрақты кездесулерін ұйымдастыру;

-балаларды тәрбиелеу процесіне ата-аналарды жүйелі тарты;

-үштік одақты құруда,ата-аналармен жұмыс істеудің жаңа формаларын іздеу;

-ата-аналардың мектепке оң көзқарастарын дамытуға,оларды қамқоршылық кеңестің жұмысын тарту.

5

Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру

1. Білім беру ұйымдарындағы қамқоршылық жұмысын ұйымдастырып, басқару бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстарды жандандыру;

2. “Ұрпақ тәрбиесі- ұлт болашағы”дөңгелек үстел ұйымдастыру;

Білім беру мен тәрбиелеудің өзекті міндеттерін шешу

-ҚР -ң заңнамасына сәйкес мектептің Қамқоршылық кеңес қызметін ұйымдастыру;

-қамқоршылық кеңестің мектепті дамыту бойынша ұсыныстарын талқылауға қатыстыру;

-жас ұрпақты тәрбиелеу ісіне немқұрайлы қарамайтын қоғам мүшелері мен ел ішінде беделді және үлкен құрметке ие тұлғаларды Қамқоршылық кеңес жұмысына қатыстыру;

-қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға үнемі қамқоршылық таныту,жалпы балалықты қорғауды ұйымдастыру;

-қоғамның әлеуметтік осал топтарынан шыққан балаларды есепке алу;

-жалпы білім беру қорынан материалдық көмек алған және ыстық тамақпен қамтамасыз етілген оқушылардың ата-аналарын назарда ұстау,жағдайымен таныс болу.

6

Нормативті-құқықтық негізді жетілдіру

1. ҚР республикасының білім туралы заңы 49 бап

3. ҚР республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексі;

4.  

Мектептің барлық қызметін нормативті-құқықтық негізінде жүргізілуін қамтамасыз ету

-мектептегі барлық қызметі нормативті-құқықтық құжаттарға сүйене жұмыс жасауын қадағалау

7

Дарынды балаларға  қолдау көрсету

1. Дарынды балалардың жан-жақты дамуына  жағдай жасау мақсатында барлық сыныптарды үлгілік оқу жоспарындағы Дене шынықтыру пәнінің 3 сағатының 1 сағатын “Шахмат”, “Тоғызқұмалақ”, “Үстел тенисі”, “Дойбы” ойындарына, спорттық бал биі, хареографияны оқытуға пайдалану жұмыстарын жандандыру.

Дарынды балаларды аңықтап,қолдау көрсету жүйесін дамыту

-пәндер бойынша олимпиадалық резервін құру;

-түрлі олимпиадаларға,конкурстарға дарынды оқушылардың қатыстырылуын қамтамасыз ету;

-әлеуметтік әріптестермен кәсіптиік бағдар беру жұмыстарын ұйымдастыру.

8

Қосымша білім беруді ұйымдастыру

1. Білім алушылардың қоғамдағы өмірге бейімделуі,олардың кәсіби бағдарлануы сондай-ақ ерекше қабілеттерін көрсететін балаларды анықтау мақсатында жүргізілетін элективті курс бағдарламаларын сапаландыру;

2. Білім алушылардың мүддесін,бейімділігімен қажеттіліктерін қанағаттандыратын таңдау курсы және авторлық курс бағдарламаларын дайындау;

Мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру арқылы оқушылардың шығармашылық деңгейін көтеру

-футбол,баскетбол,шахмат,волейбол және т.б. спорт клубтарының ашылуы және нақты жұмыс жасауын назарда ұстау;

-хор,халық әндерін, би билеу, музыкалық аспаптарда ойнау сияқты шығармашылық   үйірмелерді ашу;

-сурет салу,модельдеу,ғылыми-зерттеу шеңбері,әскери-патриоттық,жас экологтардың шеңберлерінің ашу және жұмыс істеуін назарда ұстау.

9

Инклюзивті білім беруді жандандыру

1. Инклюзив балалармен жүргізілген жұмыстарды жинақтап,әдістемелік көмекші құрал әзірлеу;

 

Мектептегі инклюзивті балалармен жұмысты жандандыру,озық мұғалімдерің тәжірибесін тарату

-мектеп мұғалімдерінің интеллектуалдық әлеуетін пайдалана отырып,дамуындағы әртүрлі ауықулар бар балаларды әлеуметтік ортаға кешенді түрде кіріктіру;

-барлық оқушылардың бойында төзімділік қасиеттерін тәрбиелеу;

-ерекше қажеттіліктері бар оқушыларға барлық жағдай жасалынып,корекциялық сынпытардың ашылуын ұйымдастыру

10

Психологтар,дефектологтар мен логопедтер жұмысын жандандыру

1. Ұлттық құндылықтар негізінде мектептің мәдени ортасын қалыптастыру;

Педагог-психолог, дефектолог-логопед жұмысын жандандыру,мәртебесін көтеру

-логопедтердің,дефектологтардың жұмысын терең бақылап,назарда ұстау;

-мектеп оқушыларының біреуіде назардан тыс қалмау үшін психологтармен оңтайлы жұмыс жүйесін жасау;

-барлық мұғалімдер мен сынып жетекшілерді психологтардың жұмыстарына қатыстыру;

11

Материалдық-техникалық базаны дамыту.Техника қауіпсіздігі және еңбекті қорғау.

1. Мектеп- гимназиясы ауласынан кіші мектеп жасындағы оқушылар үшін екінші шағын спорт зал және мұғалімдер үшін тренажор залының құрылысын аяқтау.

2. Құжатталған кабинеттер санын 35 -ке жеткізу.

3. Мектеп ауласын қозғалыс ойындары алаңына айналдыру.

Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайта отырып білімнің сапасын,оқытудың технологиясын ендіре отырып көтеру

-физика,химия,биология,лингофондық және мультимедиялық кабинеттерді жаңа буынды құралдармен қамтамасыз ету;

-барлық қызметкерлер мен оқушылырады ТҚ және ЕҚ бойынша инструкциялау;

-асхана,дәретханалардың санитарлық қадағалау.