Ғ.Ақтаев атындағы №6 мекткеп-гимназиясы
Ата-аналарға жүргізілген «Жас ерекшелік психологиясы.Дағдарыстар» Дәріс
Күні : 04.02.2022 ж
Қатысқан педагогтар саны : 10
Қатысқан ата-аналар саны: 82
Өткізген мектеп-гимназия психологы : С.А.Қонысбай
Бастауыш сыныптармен жұмыс жасап жүріп, мәселелер байқаған кез болды, ол балалардың көңіл-күйі немесе сабаққа ынтасының болмауы. Бұл кезде көбіне ата-ана тарапынан көңіл бөлу аздығы және аз қадағалаудан болып жатады. Тек бала емес, ата-ана да баласын түсінбей жататын кезеңдер болып жатады, өйткені баланың педагогикалық-психологиялық тұрғыда басынан үш дағдарыс кезеңі өтеді.
Бірінші дағдарыс 3 жаста, екіншісі — 7 жас, үшіншісі
12-13 жастар шамасында болатын «өтпелі кезең». Осы кезеңдердің барлығынан дұрыс
өткізу үшін ата-ана зейін қойып, оларға демеу болуы керек. 3 жастағы дағдарыста
баланың олармен тығыз байланысқа түсетін кезі. Сондықтан ол сұраған кез келген
сұраққа нақты, дұрыс жауабын берген абзал. 7 жастағы дағдарыс кезеңі баланың
мектепке баруымен тұспа-тұс келеді. Оқу кезеңіне аяқ басқан баламен мектепке
бейімделуі үшін өте көп жұмыс жасау керек. Ойын баласынан оқу баласына айналуы
үшін әке мен шеше баланың басы-қасында жүруі тиіс. Үшінші кезеңде қыздардың да,
ұлдардың да жаман әдеттер мен жақсы әдеттердің біріне үйір болатын, еліктегіш
келетін ең қиын кезеңі. Мұнда да ата-ана баламен сырлас болуы шарт. Оның
үстіне, әсіресе қыз балаларға келгенде біздің өзіміздің ұлттық тәрбиенің
ерекшелігі, қазақы менталитеттің жүйесі көрініс табуы керек. Бала жаман әдетке үйір болып кетпес үшін ата-ана оны көзден таса қалдырмауы керек.
Сондықтан баланың басқа нәрсе ойлауға мұршасы болмайтындай етіп күн тәртібін
жасаған дұрыс. Уақытын сағат-сағатқа бөліп, бос орын қалдырмау керек.
Сонымен қатар баланың қызығушылықтары мен жас ерекшеліктерін ескере отырып, онымен ортақ демалыс ұйымдастыру.